21 Şubat 2008 Perşembe

Google´da 1. sayfada çıkmak?

Site veya sayfalarinizin Arama Motorlari tarafindan daha kolay bulunup indekslenmesi ve arama sonuç sayfalarinda üst siralarda çikmasini saglamak amaciyla site veya sayfalariniza uygulanmasi ( ihmal edilmemesi) gereken islemlerden biridir. Sitenizin içerigi ve görselligi ne kadar iyi olursa olsun, siteniz ziyaret edilmedigi sürece getirisi olmayacaktir.
Sitenizi bulunabilir yapmak için arama motorlari ile uyumlu yapi olusturmalisiniz. Arama motorlarinda ilk siralarda yerinizi alabilmek için, SEO kurallarini bilmek ve sitenize uygulamak gerekmektedir. Yapilan her uygulama sizin bulunabilirliginizi arttiracaktir.
Birçok site meta taglarda hiç bir işlem yapmadığı halde ilk sıralarda çıkabilmektedir. Bu sitelerin farklı iç ve diş dinamiklerini sağlamalarındandır.Bizim işimiz ve görevimiz sizin sitenizin menajeri olmak ve adımlarınızı doğru attırmak bu konu hakkında detaylı bilgi için site operatör veya telefonla destek alınız seo optimizasyon.

SEM nedir?

SEM (Search Engine Marketing; Arama Motoru Pazarlamacılığı)
Arama sonuçlarının yanında reklam da gösteren arama motorlarında reklam kampanyaları yürütmektir. Dünya´da SEM deyince Google AdWords ve Yahoo Overture (artık sadece Yahoo) reklam ağları gelir. Türkiye´de Yahoo olmadığı için Google´ın baskınlığı vardır.
SEM yapmak için bir AdWords hesabına ihtiyacınız vardır. Bu hesaptan istediğiniz anahtar kelimeleri seçer ve bu seçtiğiniz kelimeler arandığında, yan taraftaki sponsor bağlantılar başlığının altında görüncek reklamınızın nasıl olacağını belirtirsiniz. Kredi kartı olan herkes, istediği her kelime için reklam verebilir.
Herkes "SEM yapıyoruz" diyebilir; nihayetinde parayı veren düdüğü çalar. Ancak Google, en çok para vereni en yukarda çıkarmadığı gibi, en az vereni de en altta çıkarmaz. Zaten sıra önemli değildir; tıklama ve gösterim sayıları önemlidir. (Zaten ödemeler de tıklama başına yapılır.) 100 liraya ben 1000 tıklama sağlarken, bir amatör o 100 liraya 200 tıklamayı bile göremeyebilir.
2007 yılında Türkiye´de profesyonel olarak SEM yapan kişi sayısı bir elin parmaklarını ancak geçiyor, ancak interaktif pazarlamanın ciddi cirolara ulaşmaya başladığı şu aylarda, şirketlerin bu işi profesyonel olarak yapan kişi veya ajanslara verdiği %10-%20 komisyonlar, hatta aylık SEM bütçesi 10.000 YTL üzerinde olan şirketlerin bu iş için bir uzman işe almaları işletme mantığında kendini kurtaran hatta karlı kararlardır.

Seo Nedir?

SEO (Search Engine Optimization) Nedir ?
SEO Ingilizce karşılığı olan Search Engine Optimization veya Search Engine Optimizer kelimesinin karşılığıdır. Türkçe olarak Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelir. Site yada sayfanız için yaptığınız her türlü optimizasyon işlemin genel adıda denilebilir.Site veya sayfalarınızın Arama Motorları tarafından daha kolay bulunup indekslenmesı ve Arama Sonuç Sayfalarında (SERP) üst sıralarda çıkmasını sağlamak amacıyla site veya sayfalarınıza uygulanan işlemlerdir.Sitenizin içeriği ne kadar iyi olursa olsun, insanlara bunu tanıtamadıktan sonra yapılan tüm emekler, boşa gitmektedir. Sitenizi insanlara tanıtmanın en kolay yolu arama motorlarıdır.Arama motorlarındada hak ettiğiniz doğru yeri alabilmek için,Search Engine Optimization kurallarını bilmek ve sitemize uygulamak gerekmektedir.Her Arama motoru kendi sıralama algoritmasını geliştirmekte ve bunu bir sır gibi saklamaktadır.Özellikle Google insanların arama algoritmasını çözmesini istemediginden dolayı belli aralıklarla algoritmasını degiştirmekte ve bilinen tüm teorileri çürütmektedir.

İnternet Reklamcılığı Terimleri

Ad Server:Reklam sunucusu, bannerların yayınlanacakları websitesindeki önceden belirlenmiş alana yerleştirilmelerini, görüntülenme ve kliklenme gibi analitik bilgilerin takibini sağlayan kullanıcı arayüzü.
Conversion:Dönüşüm;herhangi bir online reklam aracıyla (Banner, içerik bağlantılı reklam kutusu) siteye gelen ziyaretçinin istenen aktiviteyi gerçekleştirmesi. Bu aktivite satınalma, bülten aboneliği, site üyeliği gibi, siteyi ziyaret etmenin dışında herhangi bir aktivite olabilir.
Conversion Rate:Önceden belirlenen aktiviteyi gerçekleştiren ziyarteçilerin, tüm ziyaretçilere yüzdesel oranı.
CPA (Cost Per Aqusition):Sadece conversion (dönüşüm) yaratan ziyaretçiler için maliyet hesaplanan model.
CPC (Cost Per Click):Kliklenme başına maliyet sistemi; sadece bannerı veya diğer bir online reklam formatını klikleyen ziyaretçi başına ödeme yapılan sistem.
CPM (Cost Per Thousand Impressions):Görüntülenme başına ödeme yapılan sistem, 1000 görüntülenme bir ünite olarak sayılır ve bu ünite üzerinden fiyatlandırılır.
CPM fiyatı, CPM ünitesi sayısıyla çarpılarak toplam maliyet bulunur. Örneğin; CPM?i 10$?dan bir milyon görüntülenmede toplam maliyet 10.000$?dır. 1.000.000 / 1.000 = 1.000 ünite1.000 ünite X $10 CPM = $10.000 Toplam
CTR (Click-through rate):Kliklenme oranı. Bannerı veya herhangi başka bir online reklam formatını klikleyenlerin, görüntüleyenlere yüzdesel oranı.
Örneğin; bannerı bir milyon kişi görüntülediyse ve 100.000 kişi kliklediyse kliklenme oranı %10´dir.100.000 / 1.000.000 = 0.1 = %10´dur.
Impression:Herhangi bir online reklamın görüntülenme sayısı
Main Page TrafficBelirli bir zaman aralığında, genellikle bir ayda sitenin sadece anasayfasının görüntülenme sayısı.
Page View:Bir websitesi sayfalarının toplam görüntülenme sayısı.
PPC (Pay Per Click):Kliklenme başına ödeme sistemi.
RON (Run Of Network):Sayfa veya site hedeflemesi yapılmadan, belirlenen bir websiteleri kümesinin, tüm site ve sayfalarında sayfalarında bannerların yayınlanması.
ROS (Run Of Site):Sayfa hedeflemesi yapılmadan, belirlenen bir sitenin tüm sayfalarını ifade eder.
SEM (Search Engine Marketing):Arama Motoru Pazarlama; açık arttırma sistemiyle anahtar kelimeleri seçerek arama motorlarında ücretli listelenme çalışması.
SEO (Search Engine Optimization):Arama Motoru Pazarlama; arama motorlarında organik(ücretsiz/doğal) sıralanma listelerinde üst sıralarda yer alabilmek için yapılan optimizasyon çalışması.
Unique Visitors:Tekil ziyarteçi; belirli bir zaman aralığında, genellikle bir ayda siteyi görüntüleyen tekil ziyaretçi sayısı. Çoğunlukla IP adresleri üzerinden takip edilerek hesaplanır, siteyi ziyaret eden her bir IP adresi tekbir kişi sayılır.
Web Site Traffic:Belirli bir zaman aralığında, genellikle bir ayda sitenin ve tüm sayfalarının görüntülenme sayısı.

2 Şubat 2008 Cumartesi

Google Reklam Ajansımız

Reklam ajansımıza ulaşan Google Reklamverenlerinin %70´ i reklam bütçelerinin çok çabuk bittiği, sürekli daha fazla ödemek zorunda kaldıkları, TBM´leri YTL olarak göremedikleri, reklamlarının istedikleri konumda veya hiç yayınlanmadığı şikayetleri ile gelerek artık bizimle çalışmaktadırlar.
  • Google Reklamlarınız görünmüyor mu?
  • Google Reklamlarınız birinci sayfada çıkmıyor mu?
  • TBM´leriniz sürekli yükseliyor ve 2,80 YTL veya 5,50 YTL gibi fiyatlar mı görüyorsunuz?

Bu sorunları çözmek için TBM´leri veya bütçenizi yükseltmekle sadece gereksiz yere fazladan ödeme yapmış olursunuz. Ve deneme yanılma yöntemiyle yayınladığınız Google Reklamınızda tüm kelimelerin pasif olduğunu gördüğünüzde Google Reklamının çok pahalı veya atıl olduğunu düşünerek Google Reklamı vermekten hemen vazgeçmeyin! En iyi fiyat ve yüksek geri dönüş için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızda bize ulaşmanız yeterli.

  • Google Reklam Panelinizde YTL yerine kontör gibi kafa karıştıran ifadeler mi görüyorsunuz?
  • Yoksa sizin bir reklam paneliniz yok mu?
  • Reklamlarınızın raporlarını görebileceğiniz bir panel yerine reklam ajansınız size raporları email ile mi gönderiyor?

Google Reklam Paneli için tıklayın.

İnternet Reklamlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için 0 212 356 20 85 nolu
Google Reklam Danışma Hattımızdan bize ulaşmanız yeterli.

Metatag Nedir?

Web sitelerini oluşturan kaynak kodlarının en üst satırlarında yer alan ve site ziyaretçileri tarafından okunamasa da, arama motorlarının gönderdikleri spider´lar tarafından incelenen kodlardır. Bu sayfa üzerinde farenizin sağ tuşuna tıklayarak açılan menüden "view source" , "kaynak" , "kaynağı görüntüle" veya benzeri satırı seçerek bu sayfanın kaynak koduna göz atabilirsiniz. Burada gördüğünüz;

Hemen Kaydet, Meta Tag Nedir, Sitenizde Meta Tag Kullanımı


satırı, bu sayfanın başlığıdır ve bu sayfada anlatılan konunun adını tam olarak içermektedir. Spider´lar buna çok dikkat ederler. Title´ın iki satır altında bulunan;

satırı ise sitemizin bu sayfasında anlatılan konuların kısa bir açıklamasını içermektedir. Bazı spider´lar bu satırı önemsemese de buradaki bilgiler bizi ön sıralara yükseltecek değerdedir.

Son olarak;


satırı ile de hangi anahtar kelimeler ile arama yapıldığında bizim sitemizin listelenmesini istediğimizi, sayfamızı ziyaret eden spider´a bildiririz.

Sayfamızla ilgili kelimelerin sadece yukarıda belirtilen yerlerde kullanılması da yeterli değildir, bu kelimeleri mümkün olduğunca sayfamızın içindeki yazılarda da kullanmamız gerekir, mesela bu sayfada meta tag kullanımından bahsederken bol bol meta tag kalıbını kullanmamız gerekir.

Google Pagerank™ (Pr) Nedir?

Pagerank Türkçede tam karşılığı olmayan bir Google terimidir, genelde internet kullanıcıları ve site tasarımcıları tarafından “Link Popülerliği Puanı” olarak algılanır ama kullanılan terim PageRank´dır.
PageRank Google´ın site sıralamasında kullandığı algoritmanın sonucu sitenize verdiği değeri gösteren bir basitleştirilmiş değerdir.
Google kendisi her ne kadar güncel veriler ile çalışsa da her aramada bu verileri kullanmasın sorun yaratacağı için bu basitleştirilmiş değeri geliştirip bunu kullanmaya başlamıştır.

Arama Motorunu programlayanlar eğer bir site dışarıdan çok link (ilişim) alıyorsa bu sitenin içeriği iyidir düşüncesi ile kodları yazdıklarından arama siteleri de genelde bu düşünceye göre siteleri sıralarlar. Google da aynı düşunce ile kodlanmış bir arama motorudur.
Google açısından PageRank da burada devreye girer, çünkü bir siteye verilen linklerin analizinden sonra o site için oluşturulmuş bir değerdir bu. Ancak sadece link almak yeteli değildir, nasıl link aldığınız da önemlidir, yani tabiî ki bu linklerin içeriğinde bulunan anahtar kelimelerin de büyük bir anlamı vardır.

Başka sitelere link verirken en dikkat edilmesi gerekenler; öncelikle link değişimi yaptığınız her siteye link açıklaması olarak aynı kelimeyi verdirin bu sizin aramalarda o kelimeden üst sıralara çıkmanızı sağlayacak. Ayrıca eklenen linkin index sayfasında olması çok önemli backlink olarak başka sayfalarda verilen linkler pagerank değerinizin artmasına bi faydası olmayacağı gibi zararı da dokunabilir.
Google Pagerank™ (Pr) Değerimi Nasıl Yükseltebilirim?

Şimdi hemen aklınıza bir sürü siteye linkinizi yerleştirmek bedava alanlara bir sürü link sayfası koymak gelebilir. Google arama motorunu kod yazıcıları bunları önceden düşünmüşlerdir. Belli bir PageRank değerine ulaşmayan sitelerden aldığınız linkler sitenizin PageRank değerini artırmaz. Yani link aldığınız sitenin PageRank değeri ne kadar yüksek ise sizin sitenize de o kadar etki yapar. PageRank 3 ve altındaki sitelerden aldığınız linkler fazla işe yaramaz.

Mesela 10.000 tane pr0 yada pr1 siteden ilişim almaktansa 1 tane pr4 siteden link almak daha iyidir

Yada 10 tane pr4 siteden link almaktansa bir tane pr5 siteden link almak daha iyidir. 50 tane pr4 siteden link almaktansa bir tane pr6 siteden link almak daha iyidir.

Yani özetle yüksek PR sahibi sitelerden link almak daha iyidir.

Bu durumda bunun ticaretini yapan siteler de türemiştir tabiî ki. Bunların PR değerlerine kanarak hemen reklâm vermeyiniz!

Çünkü Google bunu da önceden düşünmüş ve "Natural Linkling" ile "Unnatural Linking" diye linkleri de ikiye ayırmıştır.

Arama Motoru Optimizasyonu

Web sitenizin arama motorlarına eklenmeden önce, tamamen elden geçirilmesi ve arama motorlarına uyumlu hale getirilmesi gerekir ki bu da arama sonuçlarında üst sıralarda gelebilmek için en önemli kuraldır.
Her arama motoru, belirli aralıklarla (2 günden 6 aya kadar değişen aralıklar) sitenizi ve diğer tüm web sitelerini dolaşan programcıklar kullanırlar, bu programcıklara "spider" adı verilir. Her arama motoru farklı bir spider yazılımı geliştirmiştir. Her spider, web sitenizin farklı noktaları ile ilgilenir, bunun sonucu olarak bazı motorlarda üst sıralarda gelirken bazılarında arka sayfalarda kalabilirsiniz.

İnternet Reklamcılığı

İnternetin etkili bir reklam ortamı olarak kabul edilmesini sağlamak.
- İnternet reklamcılığının yaratıcılık, ölçümleme, fiyatlandırma ve etik standartlarının gelişmesi ve yerleşmesini sağlamak.
- Büyük ya da küçük tüm İnternet yayıncılarına eşit mesafede durarak hizmet vermek.
- Sektörü geliştirecek faaliyetlerde bulunmak, bu yöndeki tüm gelişmelerin öncüsü olmak.
- Türkçe İçeriğe tüm legal ortamlarda sponsor olmak , Türkiyedeki içerik eksikliğinin giderilmesi sürecinde destekleyici olmak.
- Türkiye´de daha önce uygulanmamış olan, bireylerle ve kurumlarla çalışma sistemini yerleştirmek ve arada köprü olmak.
- Kişilerin bireysel, alışkanlık, ihtiyaç, bilgi aktarımı vs. konularında markalaştırmış oldukları bireysel yada kurumsal yönetimdeki web sitelerine reklam yayınlayarak bilişim sektöründe lider network üretmesi .
- Reklamverenin ürününü kendi ürünüymüş gibi benimseyip; hem ürünün hemde ürün vasıtasıyla; kullanılan mecranın farkındalığını arttırmak!

Google Sponsor Bağlantı Reklamları

Reklam ajansımıza ulaşan Google Reklamverenlerinin %70´ i reklam bütçelerinin çok çabuk bittiği, sürekli daha fazla ödemek zorunda kaldıkları, TBM´leri YTL olarak göremedikleri, reklamlarının istedikleri konumda veya hiç yayınlanmadığı şikayetleri ile gelerek artık bizimle çalışmaktadırlar.
Google Reklamlarınız görünmüyor mu?
Google Reklamlarınız birinci sayfada çıkmıyor mu?
TBM´leriniz sürekli yükseliyor ve 2,80 YTL veya 5,50 YTL gibi fiyatlar mı görüyorsunuz?
Bu sorunları çözmek için TBM´leri veya bütçenizi yükseltmekle sadece gereksiz yere fazladan ödeme yapmış olursunuz. Ve deneme yanılma yöntemiyle yayınladığınız Google Reklamınızda tüm kelimelerin pasif olduğunu gördüğünüzde Google Reklamının çok pahalı veya atıl olduğunu düşünerek Google Reklamı vermekten hemen vazgeçmeyin! En iyi fiyat ve yüksek geri dönüş için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızda bize ulaşmanız yeterli.
Google Reklam Panelinizde YTL yerine kontör gibi kafa karıştıran ifadeler mi görüyorsunuz?
Yoksa sizin bir reklam paneliniz yok mu?
Reklamlarınızın raporlarını görebileceğiniz bir panel yerine reklam ajansınız size raporları email ile mi gönderiyor?
Google Reklam Panelimiz için tıklayın.
İnternet Reklamlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızda bize ulaşmanız yeterli.

Arama Motorlarına Kayıt

İyi tasarlanmış bir web siteniz var fakat ziyaretçiniz yok! Site sayacınız sadece kendi ziyaretlerinizi rapor ediyor. Bunun anlamı şudur; Arama Motorlarına henüz başvuru yapmadığınız için, sitenizin varlığından haberleri yoktur.
Arama Motorları da tıpkı sizinki gibi birer web sitesidir ve bunlara kayıt da sitenizin tanıtımı için öncelikli bir reklamdır. Bunlardan en popüler olanı hiç şüphesiz Google?dır. Google?ı Yahoo, Altavista, MSN gibi veritabanı yüksek arama motorları takip eder ve tüm dünyadaki arama motorlarının sayısı bir milyonu aşmaktadır.
Büyük arama motorlarının spider (örümcek) olarak adlandırılan küçük programları, belirli aralıklarla web sitelerine ulaşır ve onları indeksler ancak her zaman bulamayabilir.Bu nedenle, web sitenizi arama motorlarına manuel olarak kaydedilmesi gerekir. Kayıt işleminizin ardından, birkaç hafta içinde spider web sitenizi ziyaret edecek ve kaydedecektir. Bu işlem, anahtar kelimeleriniz ve diğer metatag?lerinizin otomatik olarak incelenmesi ve web sitenizin o kelimelerde arama yapıldığında görüntülenme sırasına alınmanız anlamına gelmektedir.
Burada işin püf noktası, kayıt yapılmadan önce web sitenizin arama motoru kriterlerine uygun hale getirilmesidir. Doğru yapılandırılmış meta tag?lar ve sayfa içeriğinin de buna uygun hazırlanması zorunluluktur. Aksi halde, web siteniz arama motorlarına sağlıklı olarak yerleştirilemez.
Diğer taraftan, Arama Motorlarına ve Dizinlere kayıtlar manuel olarak yapıldığından, uzun saatlerinizi hatta günlerinizi bu işleme ayırmanız gerekir. Zira web sitenize ait her türlü bilgi girişi, ilgili kategoriye tek tek yapılmaktadır. Bizler SİSTEMWEB olarak, en iyi sonuçların alındığı test edilmiş yaklaşık 1200 dizin ve arama motoruna sizin için kayıt yapmaktayız.
Pekala, biz web sitenizi arama motorlarına ve dizinlere ekledik. Siz bunu nasıl kontrol edeceksiniz? Sitenizin optimizasyonu yapılarak arama motorları ve dizinlere eklendikten sonra, tarafınıza bir rapor sunulacaktır. Rapor içeriğinde, web sitenizin hangi arama motoru ve dizinlere eklendiği ayrıntılarıyla bulunmaktadır. Artık yapmanız gereken, web sitenizin artan ziyaretçi sayısını keyifle izlemektir.
Unutulmaması gereken; başvuru yapılmadan indekslenmeyi beklemek , ne zaman sonuçlanacağı bilinmeyen boşa geçirilmiş bir süreçtir.

Google Reklam Vermek İstiyorum

Reklam ajansımıza ulaşan Google Reklamverenlerinin %70´ i reklam bütçelerinin çok çabuk bittiği, sürekli daha fazla ödemek zorunda kaldıkları, TBM´leri YTL olarak göremedikleri, reklamlarının istedikleri konumda veya hiç yayınlanmadığı şikayetleri ile gelerek artık bizimle çalışmaktadırlar.
Google Reklamlarınız görünmüyor mu?
Google Reklamlarınız birinci sayfada çıkmıyor mu?
TBM´leriniz sürekli yükseliyor ve 2,80 YTL veya 5,50 YTL gibi fiyatlar mı görüyorsunuz?
Bu sorunları çözmek için TBM´leri veya bütçenizi yükseltmekle sadece gereksiz yere fazladan ödeme yapmış olursunuz. Ve deneme yanılma yöntemiyle yayınladığınız Google Reklamınızda tüm kelimelerin pasif olduğunu gördüğünüzde Google Reklamının çok pahalı veya atıl olduğunu düşünerek Google Reklamı vermekten hemen vazgeçmeyin! En iyi fiyat ve yüksek geri dönüş için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızda bize ulaşmanız yeterli.
Google Reklam Panelinizde YTL yerine kontör gibi kafa karıştıran ifadeler mi görüyorsunuz?
Yoksa sizin bir reklam paneliniz yok mu?
Reklamlarınızın raporlarını görebileceğiniz bir panel yerine reklam ajansınız size raporları email ile mi gönderiyor?
Google Reklam Paneli için tıklayın. İnternet Reklamlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızdan bize ulaşmanız yeterli.

Neden Google Reklam?

Hedef kapsam
Google?da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google?ın arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google?da ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir.
Daha fazla kontrol
İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirli ülkeleri, şehirleri hedefleyebilir, reklamınız belirli günlerde ve belirli saat dilimlerinde çalışacak şekilde ayarlayabilirsiniz.
Ölçülebilir değer
Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Neden Google Reklam
Adwords hizmeti için Google Reklam'ı seçerseniz, konusunda uzman profesyonellerimizle ve optimizasyon yöntemlerimizle. Reklam bütçenizde %80?e varan tasarruflar yapabilirsiniz. Ayrıca belli bir süre sonra bonus krediler kazanabilirsiniz. Analytics hizmeti ve yönetim paneli sayesinde tüm ziyaretçilerinizi ve istatistiklerinizi detaylı olarak görebilir, reklam ve pazarlama stratejilerinize yön verebilirsiniz. Periyodik raporlarımızla reklamınızı ve hedef kitlenizi optimize edebilirsiniz.

Google Reklam Ajansımız

Reklam ajansımıza ulaşan Google Reklamverenlerinin %70´ i reklam bütçelerinin çok çabuk bittiği, sürekli daha fazla ödemek zorunda kaldıkları, TBM´leri YTL olarak göremedikleri, reklamlarının istedikleri konumda veya hiç yayınlanmadığı şikayetleri ile gelerek artık bizimle çalışmaktadırlar.
  • Google Reklamlarınız görünmüyor mu?
  • Google Reklamlarınız birinci sayfada çıkmıyor mu?
  • TBM´leriniz sürekli yükseliyor ve 2,80 YTL veya 5,50 YTL gibi fiyatlar mı görüyorsunuz?

Bu sorunları çözmek için TBM´leri veya bütçenizi yükseltmekle sadece gereksiz yere fazladan ödeme yapmış olursunuz. Ve deneme yanılma yöntemiyle yayınladığınız Google Reklamınızda tüm kelimelerin pasif olduğunu gördüğünüzde Google Reklamının çok pahalı veya atıl olduğunu düşünerek Google Reklamı vermekten hemen vazgeçmeyin! En iyi fiyat ve yüksek geri dönüş için 0 212 356 20 85 nolu Google Reklam Danışma Hattımızda bize ulaşmanız yeterli.

  • Google Reklam Panelinizde YTL yerine kontör gibi kafa karıştıran ifadeler mi görüyorsunuz?
  • Yoksa sizin bir reklam paneliniz yok mu?
  • Reklamlarınızın raporlarını görebileceğiniz bir panel yerine reklam ajansınız size raporları email ile mi gönderiyor?

Google Reklam Paneli için tıklayın.

İnternet Reklamlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için 0 212 356 20 85 nolu
Google Reklam Danışma Hattımızdan bize ulaşmanız yeterli.

Google Reklam Nasıl Çalışıyor?

Reklam Metninizi Oluşturun
Reklamlarınızı oluşturun ve işletmenizle ilişkili kelime, kelime öbeği veya deyimler olan anahtar kelimelerinizi seçin.

Firmanızın Reklamı Google?da Yer Alsın
Google?da anahtar kelimelerinizden birini arandığında, reklamınız arama sonuçlarının yanında görünebilir. Böylece, zaten sizinle ilgilenen bir hedef kitleye reklam yapıyor olursunuz. Reklamınız sizin hedeflediğiniz kitleye ulaşır, maliyetlerinizi minimuma indirir.

Müşteri kazanırsınız
İnsanlar, ürününüzü, hizmetinizi satın almak veya hakkınızda bilgi edinmek için reklamınızı tıklayabilir. İşletmenizin ve markanızın tanıtımı bu kadar kolay!